Yönetim Politikası

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ
Callay Çağrı Merkezi’nde verilen çağrı merkezi hizmeti; yönetim stratejileri, müşteri temsilcileri, altyapı, süreçler, müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluluk ve anahtar performans göstergeleri kapsamında Avrupa Birliği standartlarına uygun olarak verilmektedir.

Callay Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilcilerinin gelişimleri ve memnuniyetleri yakından takip edilir, anahtar performans göstergelerinin (KPI) düzenli izlenmesiyle süreçlerin etkinliği ve sürekli iyileştirilmesi sağlanır, müşteri şikayetleri yönetimi ve abone memnuniyetinin ölçülmesiyle de müşteri beklentileri en üst düzeyde gerçekleştirilir.

Vizyonumuz
  • Mutlu Çalışanlar
  • Mutlu Müşteriler

Misyonumuz
  • Çalışanlarımız için kariyer ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilecekleri keyifli bir çalışma ortamı sağlamak.
  • Müşterilerimiz için fark yaratan anlayışlar ile hizmet kalitesine ve verimliliklerine ölçülebilir katkı sağlamak.